Update



Idag har det varit en mycket bättre dag på jobbet! Nästan kanon faktiskt.
Jag tycker det känns skönt att jag inte har något problem med att stampa ner foten ibland till mina chefer. Visst kan jag få ångest för det ibland. Men man ska inte ta skit!

Jag var och tränade efter jobbet, mycket skönt! Det var terminsavslutning, även om Anders kör ett tag till. En tjej var där och kollade honom under passet. Hon sa i slutet att hon var rörd till tårar för hon såg den glädjen som både Anders och vi motionärer har. Härligt! Sektvarning tycker jag ;)

Nu packar jag för fullt. Jag är ledig imorrn och då åker vi till Stockholm. Vi ska ha en shoppingdag och på kvällen ska vi till Anna och Lukas. Vi ska till Thaiboat, tydligen en rikigt häftig restaurang!
Vi ska sova där och åker hem senare mot kvällen på lördag, vi måste hinna med lite hemma också.

I brist på kort på både mina nya glasögon och mitt nyklippta jättekorta hår så kommer en bild på en vacker bukett med gullvivor som Alva och Alicia hade med sig i lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0