Inredning


Mitt intresse för inredning har alltid varit stort, ända sedan jag bestämde mig för att flytta hemifrån.
Jag började planera långt innan hur jag skulle ha det och i vilka färger hemmet skulle gå i.
Då var det passionen för de stora, mörka och robusta mexikanska möblerna som tog över. Jag gick aldrig med strömmen som bara skulle ha ek. Det har verklligen aldrig varit min grej. Alla hem skulle se likdana ut.

Men nu på senare tid har det liksom intresset eskalerat och ändrats.

När vi flyttade in i huset bestämde jag mig för att det skulle bli inredning i vit, Shabby Chict, lantlig och fransk stil

Jag har hittat en heldel fina saker och det blir bara bättre och bättre. Skynda långsamt, tills man hittar det man vill ha.

Igår gick jag in på Tradera för första gången och ja, jag är fast. Jag har redan vunnit två bud som är riktigt fina =). Jag känner på mig att jag kommer bli helt fast i detta, hihi.



Kommentarer
Postat av: Camilla

De kommer passa superbra!



Jag kanske kommer över och lånar lite smått och gått inför du vet vad ;)



Kram

2010-10-20 @ 07:00:47
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0