Status då?


Jag var hos läkaren i onsdags. Hon konstaterade att detta som jag har är stress-symptom. Eftersom jag inte har haft det så länge så sätter de inte in medicinering, vilket jag tycker är skönt. Jag blev sjukskriven i ca 2,5 veckor, jag ska bara vila, vara utomhus, gå promenader och göra sådant jag tycker är roligt. Ingen stress på något sätt!

Efter jag hade pratat med mina chefer så kändes allt lite lättare. Trots att jag grät konstant i onsdags så kändes det ändå ok. De är så bra och lyssnade och var förstående. Pust!

Idag så åkte vi och handlade på förmiddagen, allt gick bra till en början. Men sedan började jag känna den där tryckande känslan i bröstet och blev stressad och irreterad. Jag fick gå ut så Andreas fick handla själv.

Nu är jag enormt trött och sitter i källaren och bara är. Men nu vet jag att storhandla ibland en massa människor inte är en bra idé.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur är det gumman?? Hoppas du piggar på dig snart!! Vill ju gå ut med dig o brudarna o bowla o ha skoj snart ju!! ;0)

Hoppas ni får en UNDERBAR helg nu!!

KRAMAR!! <3

2011-05-06 @ 20:12:12
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0