Lilla Pyret

Vårat lilla Pyret som förhoppningsvis kommer anlända 13/4 - 2012
UL - v13
UL - v19
Allt ser helt normalt ut och bebisen växer som den ska. Jag mår prima och har gjort i princip hela graviditeten. Det ända jag tycker har varit jobbigt är att jag var så otroligt trött i början. Jag ville bara sova. Annars har jag bara haft lite vanliga gravidkrämpor men det står jag ut med. Nu är jag i v24, lite över halvvägs. Bebisen bökar runt för fullt i magen även om det inte känns så väldigt mycket då moderkakan ligger i framvägg. Men BM säger att det är ingen fara. Om några veckor kommer jag känna mer. Önskar bara att det vore snart för så att Andreas också får känna.
Detta känns helt fantastiskt och vi är så lyckliga!

Kommentarer
Postat av: Malin J

Så mysigt=) Kram på er

2011-12-19 @ 21:42:53
Postat av: Anette

Åh så härligt, STORT GRATTIS!

2011-12-21 @ 14:29:37
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Malin

Mysigt med sparkisar i magen!!! Jag hade oxå moderkakan i framvägg, men jag kände minsann massor!! o islutet var det inte speciellt mysigt heller!! ;0) GOD JUL, GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN o njuuuut av magen!!! Snart är bebis här, o då saknar man magen lite!!! ;0)

KRAMAR!!!

2011-12-23 @ 18:44:24
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0