110615


Galet så trött jag är när jag vaknar denna veckan. Kanske beror på att jag inte går och lägger mig förens typ 23.30 men jag är ju inte ens speciellt trött då.

Veckan har inte bjudit på alltför mycket men i måndags planterade jag äntligen lite sommarblommor. Väldigt sent för att vara mig, men det har varit lite mycket på sista tiden.

Igår åkte jag upp till Vrinnevi efter jobbet och körde på 5 km. Går alltid till 2 km - stenen och därefter försöker jag springa så mycket jag kan. Det gck otroligt bra och jag flåsade inte alls lika mycket som jag brukar och var inte lika trött heller. Det känndes himla skönt, kanske det går åt rätt håll nu?

Idag har vi säljmöte hela dagen på jobbet, men jag springer som vanligt in och ut och svarar i telefonerna. Det passar mig rätt bra. Det kan lätt bli långtråkigt med ett möte på flera timmar.

Ska försöka hinna med att åka till Cubus på lunchen (om ja nu får någon) De har visst 30 % rabatt på kläder i butiken. Kanske man kan fynda lite =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt! Imorgon hänger jag på oxå!

2011-06-15 @ 18:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0