Hair and stuff



Förra veckan var jag hos gulliga Frida på Mimmis Hus i Söderköping. En bit skulle klippas och en hemsk utväxt skulle färgas. Det blev väldigt bra tycker jag, vi fick en liten tjejkväll på köpet då hon samtidigt fixade till Erikas hår. Mysigt så där mitt i veckan och sitta och snacka lite skit.
På fredag ska jag dit igen, men nu för att permanenta mig! Kände att jag behövde ett dramatiskt move =) Men jag ska inte ha som sist tror jag då det blev ett riktigt krull! Lite mer som nedan där Frida har lockat med plattången.





Jag har även gjort världens klipp. En massa diverse Dior prylar. För endast 300:-, sådana bra klipp gillar jag. Parfymen hade jag för många år sedan men har varit för snål för att köpa den igen, de är fruktansvärt dyra. Foundationen är underbar, en riktigt härlig känsla.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Fint det blev. Jag ska oxå till Frida idag, utväxten måste väck

Ses ikväll

Kram

2011-06-03 @ 07:21:45
URL: http://shopalot.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0