110523


Måndagmorgon och så trött jag är! Jag orkade knappt hålla upp ögonen när jag gick upp.
Vägde mig i morse och det var ingen rolig syn, jag har gått upp ett par kilo nu när jag har varit sjukskriven och inte kunnat träna. Men det ska bli ändring nu. Jag tränade två pass förra veckan och det gick bra så nu ska jag se hur många jag kommer orka i veckan, men träning, det är definitivt inplanerat!
Ska försöka komma igång med joggingen också, jag ska tusan ta mig runt varvet snart!

I helgen sov Alva och Alicia över och vi hade lika mysigt som vi brukar. Manikyr, pedikyr, grillning, tvspel och en massa mys =) Annars har vi fixat lite i trädgården och tog en fika hos Andreas mamma och pappa.
Ja, det var en härlig helg som vanligt.

Nej, nu är det dags att åka till jobbet, en ny vecka väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0