Lördag


Lördagen var en riktigt skön dag.
Vi vaknade och gick upp skapligt.
Sedan började jag fixa lite hemma med att sätta upp julstjärnor och julstakar.
Jag var uppe på ÖB en sväng och köpte ljus.
Där har de verkligen de perfekta ljusen.
De brinner underbart bra!

Vid 17-tiden kom det ett gäng tjejer från jobbet.
Vi hade bestämt oss för att gå ut och äta god mat och sedan gå vidare till Bomull.


Sååå roligt vi hade det!

Här hemma drack vi Irish Coffee och åt smördegsrullar och pepparkakor

med ädelost.

Vi åt god mat fast med tjurig personal på Pappa Grappa.

Sedan dansade vi hela natten!


Vid 02 någongång så vart jag så himla trötter så jag tog en taxi hem

och somnade riktigt gott i min säng.







Det var verkligen en helkul kväll med störtsköna brudar!
Det måste vi snart göra om =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0