Jobba xtra


Nu har jag suttit i soffan sedan jag kom hem vid 18.00.
Så hima skönt!
Det har varit en bra dag på jobbet, lite stressigt men då är det ju som vanligt =)


Imorrn ska jag jobba extra på jobbet.
Jag ska till min gamla avdelning och köra lite maskiner.
Ser faktiskt fram emot det, det är skönt att stå ensam på jobbet
i sin egna lilla värld och bara jobba!

Det ska bli intressant att se om jag:

* verkligen kommer upp i tid
* kommer håg alla knappar
* kan fixa den nya rippen
* kommer ihåg att låsa upp till Lasse
* kommer i jobbarbyxorna...

Ska ta några bilder imorrn så ni får se de "stora" maskinerna =)



Kommentarer
Postat av: Camilla

Nä Kirre inte jobba på en lördag :)

Uh vi har massor att göra på jobbet jag har jobbat 9-10 timmar varje dag de senaste veckorn... Nu i veckan ska jag på utbildning på måndag och till Växjö på onsdag så då försvinner 2 dagar

2008-10-18 @ 09:28:24
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahah klarade du allt det där? ;-D

2008-10-18 @ 10:40:33
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0