TGIF


Yes, fredag äntligen!
Denna vecka har gått så otroligt fort, vart tar tiden vägen?

Dagen har varit mycket hektisk, önskade faktiskt att tiden kunde stanna idag.
Trots att jag jobbade som en tok fick jag inte allt gjort jag skulle...
Hade iallafall ett mycket trevligt kundbesök idag.

Idag känner jag för att dricka vin!
Det har jag inte gjort på typ 7 veckor.

Johan var här förut och tyckte vi skulle bli lite fulla ikväll...haha
De blir att åka dit och mysa lite =)

Bjussar på en bild när jag var lite lullig på Cypern.



Och en från Bali när jag gör "Nemo face"
(Våra vänner  från England och Canada tyckte jag såg ut som Nemo ibland)



Och en till från Bali (Gili Trawangan)




TREVLIG HELG ALLA!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud vad härligt! Jag skulle också vilja göra en sån resa då ma besöker flera ställen... Kram!

2008-10-10 @ 22:50:05
URL: http:// svansens.blogg.se/
Postat av: Ellinor

svar: Tack så mycket sötis!

2008-10-11 @ 11:09:33
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0