F*an vad jag är bra


Jag läste i någons blogg för ett tag sedan att hon skrev upp alla bra saker hon gjorde varje dag.
Det tyckte jag var en superbra idé som jag nu tänkte sno.

Jag ska skriva en kommentar i min kalender varje dag.
En "F*an va jag är bra- lista"

Dagens kommentar blir nog:
* Vad bra jag var som gick på vattengympan trots att jag har ont i knät.

Visst låter det som en bra grej?

Istället för att koncentrara sig på vad man inte gjorde eller inte var bra på
kan man skriva detta som lite peppning =)







Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag håller med dig!

2008-09-16 @ 11:18:04
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad bra du är! Har du fortfarande ont i knät sen i söndags? Hoppas du är bättre på söndag, då kör vi igen! Tack för ditt kort och mess, blev jätteglad! /Kram Anna

2008-09-17 @ 14:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0