God morgon Tisdag


Humör: Superont i magen =(
Gjort: Gjort mig iordning till jobbet, steker äggg
Planer: Jobba, i eftermiddag ska vi åka och köpa nya blommor, det är mång tomma krukor här hemma. Men de har ju 50% på gröna växter på Plantagen och där kan man hitta lite annat smått och gott.
Ser på: Det är så upplyst i lägenheten
Lyssnar på: Äggen som steks
Läser: Snart en massa mail men annars Mari Ljungstedts I denna ljuva sommartid
Dricker: Vatten med lingon vinäger, det var länge sen
Äter: Knäcke med stekt ägg på blir det på jobbet
Bästa: Vi har äntligen bokat flygbiljett till Bangkok
Sämsta: Jag har mensvärk och jag tror jag dör så ont jag har!
Barn: Nope
Väder: Mörkt, hoppas det inte regnar,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0