Godmorgon Lördag


Humör:
 Känner mig lite sliten
Gjort: Gick upp för en timme sedan. Vi hade filmmaraton igår med 4st filmer på rad. Så vi var inte i säng förens vid 2-3 tiden tror jag....
Planer: Laga mat, fixa iordning mig. Gå på bio med syrran ikväll och se Australia
Ser på: Top Gun på tv
Lyssnar på: Andreas som grejar i köket
Läser: NT lördag
Dricker: Vatten
Äter: Risalamalta utan vispgrädde såklart.
Bästa: Jag får komma ut från dessa fyra väggar idag =)
Sämsta: Vet inte om det är det sämsta men jag säger snön eftersom det blir halt med kryckorna då....
Barn: Nej
Väder: Ett par minusgrader och snö. Perfekt promenad väder.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Skönt för dig att komma ut lite :)

2009-01-03 @ 15:18:50
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0