Mikael Bindefeldt


Haha, idag hände en riktigt kul grej på jobbet.
Först åkte alla säljare iväg på diverse möten och tjänsteresor.
Så från kl 11 var jag i princip själv på kontoret.
Då ringde en av våra säljare i Stockholm och frågade vilken kund Fredrik var hos.

-Ingen aning, svarade jag.
-Vi måste få ta i honom för parkeringsvakterna tänker forsla iväg hans bil sa T-G

Oj, tänkte jag hur gör man nu när hans mobil var avstängd.

Så tillslut fick jag reda på att han skulle träffa Mikael Bindefeldt.
Jaha, då det var inget annat än att ringa till hans firma och försöka få koll på om Fredrik var där.
Det var han och han fick springa ut på gatan för att se att bärgningsbilen var på plast för att ta bilen.

Som tur var hann Fredrik innan de tog bilen och blev endast 900:- fattigare.

Så gick det till idag när jag störde ett möte med självaste Mikael Bindefeldt!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0