Go Sweden Go!


Oj oj, sitter som fastklistrad framför en mycket bra match.
Precis nu blev det mål till oss igen!!!!
Andreas skriker och jag skriker nog ännu högrae för jag blir så rädd för honom, haha!
Sverige-Tjeckien 2-0 än så länge.
Båda målen gjorda i powerplay. Perfekt! En period kvar....spännande.....

Idag har jag äntligen organiserat färdigt i garderoberna.
Så skönt! Det är bara lite plock kvar. Måste även köpa mer galgar, nya skoställ och en matta till klädkammaren.

Glömde ju tyvärr att ta före kort, men det var ändå inget att se. Bara en massa bråte!

Nu är allt fint, städat och vikt. Har även rensat ur en massa gammalt skit.
Nu är det så här fint, hoppas bara på att det får se ut så ett tag =)


Garderoben i hallen


Smyckena hänger fint på tavlan


Klädkammaren som inte är något skräprum längre



Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fint det blev! Önskar att jag oxå hade en så stor och fin garderob. Puss o kram

2009-05-09 @ 18:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0