Måndag igen


Ja, det var den helgen det. Att en helg kan gå så fort känns så tråkigt.

Men vi har fått massor gjort i trädgården och det är skönt.
I lördags var vi ute i 4 timmar med bara en kaffepaus med mamma och pappa som kom förbi.
De visade lite hus buskar och sånt skulle klippas och vad det är för något.
Men namnen har jag visst glömt igen.....
Det var ju tyvärr lite kallt men det var ändå skönt att vara ute.

Igår var vi också ute hela dagen men då var ju strålande sol! Underbart!
Första glassen i solen på altanen fick vi med =)
Jag har faktiskt träningsvärk lite här och var i kroppen, så trädgårdsarbete är viss också motion.

(Fungerade inte att lägga upp bilder nu så jag får prova när jag kommer hem.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0