Nya mått


Just ja, jag har ju glömt skriva ner mina nya mått efter min väg och mät dag.
Det måste jag göra, det är ju trots allt 1,5 veckor sedan men bättre sen än aldrig =)

På fyra veckor lyckades jag med följande:

-5.5 kg

Byst: -3cm
Midja: -12cm
Stuss: -3cm
Vardera lår: -13cm

Jihoooo, vad duktig jag är! Nu måste jag köra lite hårt de 2,5 veckorna som är kvar till nästa gång det ska mätas. Hoppas på att de går fint då med trots att jag nog inte kommer gå ner lika mycket.
Men jag har 4kg kvar till midsommar och det ska väl gå =)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh så duktig du är!!!



Jag har latat till mig lite, men blir inprirerad när jag läser detta. Jag var på gymet igår och ikväll blir det promenad



Kram

2010-04-14 @ 06:32:32
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0