Donation


Härmed uppmanar jag alla mina läsare och vänner att bli donatorer!

Vi pratade om detta på lunchen går. Så jag skulle ta fram mitt kort som jag alltid har i plånboken för att kolla när jag valde att bli donator. Men jag kunde inte hitta det. Herregud! Fick lite panik ett tag men jag vet ju att Andreas vet vad som gäller om nu något skulle hända. Men det är iallafall viktigt att ha det där.
Så jag var snabbt inne på Apoteket idag för att fylla i ett nytt.

Jag blev donator när min morfar fick leukemi och gick bort 2002. Jag blev även blodgivare då men jag fick inte vara det så länge. Jag mådde så dåligt varje gång. Sista gången fick mamma hämta mig för jag var så yr. Men de var otroligt tacksamma på sjukhuset, jag hade iallafall gjort ett försök...



 

 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag blev donator 1996, städade på en vårdcentral och såg de där formulären, fyllde i och skickade in. Men sen har jag hört att de där gamla inte är giltiga längre, jag måste komma ihåg att fylla i ett nytt!



kram och gott nytt år

2010-12-31 @ 10:11:10
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0