En olycka kommer aldrig ensam....


Nu händer det visst en massa saker gång på gång.
Hörde på Rix Morronzoo idag att det var en tjej som dissade detta. Att så fort en sak händer kommer det alltid något mer. Nu var det hennes hus hon pratade om men jag började tänka efter och det är samma med mig.

Förra veckan var jag hos tandläkaren. För att göra en lång historia kort så har jag en gammal rotfyllning som har gått sönder i omgångar, jag har haft stift i den men det höll inte utan tanden har gått sönder mer o mer.

Jag visste att en tandkrona var på tal men orkade inte ta det då. Nu måste jag göra en krona och jag påbörjade den förra veckan. 6000:- i runda slängar kommer det kosta. Jättehärligt nu till jul!
För tillfället har han slipat ner den gamla tanden så nu är jag tandlös till nästa vecka.

Nu fortsätter det.... När jag kom ut från tandläkaren hade jag även fått parkeringsböter på 600:-
Jag började skratta då, för vad är oddsen liksom...

I måndags besiktigade jag vår gammla bil. Denna gång var det två fel på den som vi måste åtgärda och ombesiktiga den. Jag bara såg pengarna rulla iväg. Det är första gången jag får ombesiktning, så lite bra är väl det.

Sen försöker jag ignorera det faktum att det känns som om jag kommer bli sjuk. Det killar i näsan, halsen och öronen....

Hoppas inte att det är något mer på tur nu, det orkar jag inte.


Kommentarer
Postat av: Malin

Ååååh!!!! SÅÅÅÅ irriterande!!! Men det är ju tyvärr så.. Murphys Lag (Lagen om alltings JÄVLIGHET!!!)...

Håller tummarna för att du får hålla dig frisk min vän o att inget mer TRÅK händer!!!



MASSA KRAMAR!!!

2010-12-15 @ 19:04:38
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0