Förra torsdagen


Förra torsdagen var jag ju på ett event i Globen. Vi åkte tåg upp efter lunch, tog en drink i baren, checkade in, fixade iordning oss, tog en drink till i baren med Maria. Sen gick vi bara runt hörnet och in i Globen. Vilken fin syn när vi gick ner i arenan! Massor av dukade bord. Riktigt fint. Vi hade bra platser så vi såg jättebra.

Alla artister var jättebra! men Brolle var bäst enligt mig, kan bero på att han även är så snygg =)
Efter showen kom Peter Siepen dit och DJ:a. Disco och klackarna i taket. Mycket kul!!

Hade min lilla kamera med mig som tar så kassa bilder. Men de här är iallafall godkänd, huvudsaken att Brolle blev bra på ett kort.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser SUPER trevligt ut!! O då speciellt det fotot på Brolle!! ;0) Håller med dig!! Han är ju GÖÖÖÖÖR SNYGG!!! ;0) O sjunga, det kan han VERKLIGEN!!! ;0)

TREVLIG HELG min vän! <3



KRAMAR!!

2010-12-11 @ 11:17:35
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0