Julfest med GP


I fredags hade vi julfest med jobbet. Eftersom vi hade ett stort 10-års jubileum nu i höstas så var vi på jobbet i år. Inte konstigt kanske när vi gjorde sjukt mycket roligt då. Kanske skulle lägga upp lite kort därifrån...

Klockan 14.00 i fredags så började jag och några till att blåsa upp ca 2000 ballonger med hjälp av helium. Haha, gud så kul det är med helium!

Vid 15.00 var vi tvugna att lämna bygget för att de skulle fixa allt innan vi skulle vara tillbaka till 19.00. Jag och 3 tjejer åkte hem till mig och hade lite förfest när vi gjorde oss fina. Hur 3 timmar kan gå så fort är förunderligt, då har man kul!

Vi kom till jobbet och de hade gjort allt jättefint! När vi gick ut i "fabriken" kunde man inte tro att vi var på jobbet. Långbord, scen och en massa pynt överallt. Efter en stund var det en kille som började spela och spexa lite. Såklart hade Moje fixat så att jag fick springa upp på scenen och showa lite.... =)

Det kom även en stor överraskning! Pontiak kom och lirade ett par låtar, haha! 
Kvällen fortsatte i riktig GP anda och där tror jag att jag slutar.

Kvällen avslutades 5.30 i min säng med glitter i håret och slips på sne, efter diverse efterfester.

Tänker avsluta med att jag har världens bästa chefer och arbetskamrater. Mitt jobb är toppen!













Kommentarer
Postat av: Malin

En fest med dig gumman blir ALDRIG tråkig!!! Hahahaha!!! ;0)



Om vi inte hörs innan så STOOOOORT GRATTIS på FÖDELSEDAGEN o GOD JUL!!!



KRAMAR!!

2010-12-21 @ 19:51:54
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0