Mariannegodis!


När jag hade tjejfest för ett tag sedan så hade Frida med sig godis i en söt liten skål.
Dem hade hon gjort själv och de var otroligt goda!

Jag har inte provat att göra dem själv men det ska jag göra snart.
Här kommer receptet:

30st mariannekola
1dl grädde
250g mörkchocklad
150g vit choklad

Värm grädden i en kastrull och bryt i den mörka chokladen.
När det är smält krossa Marianne och rör i.
Ställ i frysen ca 10 min så de stelnar lite, forma till bollar och rulla i vit choklad.
Sen in i kylen!

De gick åt snabbt, men jag han ta kort på de två sista =)



                                                                                                    


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag missade att smaka de där! Måste testa att göra dem

Kram

2010-12-02 @ 06:57:33
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0