Rosa bussarna


De senaste veckorna har jag varit så himla ressugen. Sist vi var på "långresa" var för snart två år sedan. Då vi var i Thailand och Filippinerna.

Jag har helt snöat in på att åka Rosa bussarna nu. Det finns så otroligt många fina och härliga resor man kan välja mellan. Jag har sedan jag var barn alltid velat åka på safari i Kenya. Jag kan inte ens minnas första gången jag började prata om det, men pappa har sagt att det var i tidig ålder.

Den resan jag helst vill göra går mellan Sydafrika och Kenya. Men den är på 9 veckor och det är lite för lång tid att campa och sitta i buss. Så nu hittade jag "lilla Safari resan" Den är på ca 2 veckor.

Då missar vi visserligen att dyka med vithaj men det kanske går fler tåg i livet.
Första veckan är man i Kenya och andra på Zanzibar. Det låter underbart!

Jag vill så gärna åka! Jag ska bara försöka övertala Andreas. Det är nämligen väldigt mycket som händer och är inplanerade nästa år.

Bilder lånade från Rosa bussarna. De hittar ni HÄR. 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0