Vad är det med tisdagar?



Igår tränade jag två pass på raken igen. Det gick bra även denna gång! Men dessvärre fick jag håll i slutet av det första passet och sedan på danspasset hade jag det hela tiden.
Idag känns det precis likadant. Så fort jag går ett par steg så hugger det i sidan. En jobbarkompis sa att det kanske är en sträckning istället. Hoppas inte! Det vill jag inte vara med om.

-----------------------------------------------------------------------------------------

När jag kom hem vid 21.00 så behövde jag verkligen en varm dusch. Men när jag stod i duschen och försökte få varmvatten så hände inget. Det blev bara kallare!
Ringde upp till mamma och pappa för att se om de hade varmt och det hade de sa mamma. Packa ihop lite saker och upp till dem. Väl där sa pappa att det var samma problem hos dem och ingen fjärrvärme fanns.
Vilket resulterade i en ISKALL dusch!

Det var en stor läcka och hushåll med fjärrvärme blev drabbade.
Kallt blev det även hemma, men tidigt på morgonen kom det igång igen. Lättnad!

Här kan man läsa om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0