Simply happy!


Snökaos i all ära men det är inte därför jag är glad =)

Jag var hos sjukgymnasten idag och vi hade ett litet coaching samtal.
Det är så skönt att komma till Micke och få prata lite.
Han är verkligen en person som man älskar från första sekund.
Han sa att det var bara att köra på med träning och att Friskis Bas pass verkade som en bra start.
Åh, jag blev så glad att jag for upp och gav honom en stor kram!

Imorn blir det att testa för första gången på över ett år, tur att Anna är med och stöttar!
Bara jag kan ta mig dit nu i all snö som kommer...
Det blir ju dessvärre ingen stavgång ikväll med Anna, men om  jag skottar lite när jag kommer hem så kanske jag har fått lite träning och motion iallafall =)

Högsta volym på denna låt i bilen påväg tillbaka till jobbet, strålande glad!




Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Usch för detta väder, fick skotta typ en halv meter snö vid dörren. Jag blev så glad när jag läste om ditt knä, imorgon kör vi!! Synd att det inte blev ikväll men det tar vi nästa vecka kanske. Sofie hänger oxå med imorgon! Ses där!! Kram

2010-02-03 @ 15:17:12
Postat av: Malin

SÅ SKÖNT att allt var okej med knäet nu!! SUPER!!! ;0) O du!! TACK för igår!! SUPER trevligt som ALLTID när vi brudar tar oss en kvälls fika!! O snart blir det PARTY oxå!! KALAJS!!! ;0)



KRAMAR!!!

2010-02-03 @ 17:49:28
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Camilla

Så roligt!! Kör hårt ikväll (eller inte för hårt så du får ont, lagon är bäst)

Många kramar

2010-02-04 @ 06:11:05
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0