100126



Humör:
 Helt ok, lite seg än så länge. Jag försov mig lite imorse och jag fick stressa
Gjort: Jobbar. Läser mail, lägger ordrar, svarar i telefonen och springer runt och gör diverse saker.
Som vanligt alltså =)
Planer: Jag ska jobba till 17.00. Efter det ska jag hämta Camilla för en fika på stan, nice!
Ser på: Dataskärmen
Lyssnar på: Rix Morron Zoo. Som varje morgon
Läser: Mail
Dricker: Kaffe
Äter: Nu blir det lite fruksallad till fikat
Bästa: Jag var på vattengympa igårkväll och det kändes riktigt bra. Knät gjorde sig lite påmind men helt ok
Sämsta: Ja, det ska väl vara att jag försov mig i morse
Barn: Nej, småkottarna ska jag förhoppningsvis träffa imorgon
Väder: Kallt! Jag ser termometern på Coop härifrån och den visar 8-



Denna bild får symbolera vad jag längtar efter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0