Träningsvärk, mässa och glasögon



Åhh, jag vaknade upp med världens träningsvärk. Jag har så ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen!
Jag kan inte ens gå ordentligt.... Jag tyckte att det började kännas lite igår kväll men det var inte så farligt.
Vaknade vid ett tiden inatt och kunde knappt röra mig.
Jag ska lägga på lite linement och hoppas på att det känns bättre imorrn, för jag ska minsann träna.

Idag har jag varit på mässa med Sandra och Elin på jobbet. Det var allt möjligt. Inredning, trender, bil, båt, hus och mat. Simon och Thomas var där och höll föredrag. Lite mysigt att bara strosa runt och titta på allt möjligt.

Av någon anledning så hamnade vi i Optiker Perssons hörna. Jag fick göra ett syntest.
Tjejen där trodde att jag använde glasögon först, men när jag sa att jag inte gjorde det undrade hon hur jag klarar mig....
Jag fick prova ett par glasögon och det var ett hallelulja moment kan jag säga! Herregud, så bra jag såg.
Så nästa vecka måste jag fixa ett par glasögon.

Hann även med en långpromenad med mamma i eftermiddags. Vi gick riktigt långt.
Skönt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hihi, där ser man vad ett par glasögon kan göra :) Jag måste beställa nya linser mina är slut snart

Kramar

2010-03-29 @ 18:59:41
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0