Inte bra....


Åhh, jag skulle bara vilja skrika rakt ut!!!
Min nacke och mina axlar dödar tydligen mig sakta men säkert!

Igår på eftermiddagen när jag satt som vanligt vid datorn på jobbet kände jag att smärtan kom krypandes mer och mer. När det var dags att åka till Friskis så var det hemskt. Men jag tog mig dit iallafall och jag kan säga att det gjorde verkligen inte saken bättre. I slutet på passet började jag nästan gråta så ont gjorde det.

Tog ett par värktabletter innan läggdags men mycket sömn har det tyvärr inte blivit....
Det är en molande smärta hela tiden. Har tagit Tradolan nu något bättre är det nu.

Tyvärr blir det ingen träning idag men jag ska se om jag kan lyfta ett par vikter och träna armarna på gymet på jobbet idag. Kanske, kanske går det....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0