Min helg


I fredags jobbade jag som vanligt. Jag var själv på kontoret förutom en säljare till.
Vid 14-tiden stod plötsligt Andreas där och sa att jag skulle gå hem och packa en väska. Jag blev så paff! Han sa att allt var klart med chefen och det var bara allt lämna jobbet.

Väl hemma hade han köpt ca 50 röda rosor, jag blev serverad champange och fick 45 minuter på mig att packa en väska för att vara borta över helgen. Jag sprang mest runt och undrade över allt!

Vi åkte tåg upp till Stockholm och checkade in på ett hotel vid Odenplan, precis där Anna och Lukas har flyttat. Sedan gick vi upp dit och drack mer champange och kikade på lyan.

Vi åt på Hard Rock Café och sedan kom nästa överrraskning. Andreas hade bokat biljetter till We Will Rock You musikalen på Cirkus! Åh, jag blev så rörd! Det är verkligen något jag har velat gått på. Det var underbart bra, hela cirkus rockade!

På lördagen mötte vi upp Lukas för en kaffe och sedan träffade vi även Anna och David som var där över helgen. Vi sprang runt och shoppade hela dagen och på kvällen åt och drack vi gott i Gamla Stan.

Vilken underbar helg! Det trodde jag inte om Andreas, han kan överraska han!
Mitt älskade fina hjärta.




Kommentarer
Postat av: Malin

Ååååh!! SÅÅÅÅÅ mysigt!!! ;0)

O SNART är ni Herr o Fru Åbrink oxå!! UNDERBART!!! du får INTE glöma bort att visa oss som inte kan/får följa med en HIMLA MASSA BILDER på er STOOOOORA dag!!! ;0)

KRAMAR!!

2010-11-30 @ 18:53:26
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: Anette

Åh, vilken underbar överraskning!

2010-12-01 @ 17:30:33
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0