Torsdag



Idag är det redan torsdag. När jag gick upp fick jag för mig att det var onsdag. Skönt att ligga en dag "efter"! Igår blev det träning x2. Var på gymmet på jobbet på lunchen sen blev det ett pass på eftermiddagen. Idag är det egentligen Afrodags men passet var fullt tyvärr. Det fär bli ett vanligt Medelpass.

Idag ska jag dra fram alla ljusstakarna på jobet och se så att alla fungerar, det brukar alltid vara någon som är trasig. Det är ju ett par stycken också.....

Igår när jag kom hem stod det en fin bukett till mig på bordet. Det var Andreas som hade överraskat! Så glad jag blev, speciellt för vad som stod på kortet!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad stod det på kortet då??? Nu blev ju jag väääldigt nyfiken!!! ;0)

2010-11-25 @ 18:49:07
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0