Premiär!


Efter jobbet kom Anna och hämtade så åkte vi upp till Vrinnevi. Vi skulle minsann springa 5km.

Vi började med powerwalk i 2km sedan började vi springa. Det stod mig upp i halsen efter ett par minuter så jag körde lite intervall. Sprang så långt jag orkade och sedan gick jag en liten stund. Hade lite håll som sabbade lite men den sista km gick som en dans.

Så skönt det kändes efteråt! Två svettiga, rödblommiga tjejer satt sig i bilen och åkte mot Smedby. Nu blir det jogging två gånger i vecka. Det ska nog ta på flåset!

Måndag: Lunchgym, Friskis
Tisdag: Jogging
Onsdag: Lunchgym
Torsdag: Lunchgym, Afro
Fredag: Jogging
Lördag alt. Söndag: Jogging

Nu får vi se om detta går. Benen är verkligen möra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0