Avresedag


Tänk att äntligen har denna dag kommit. Det är Thailandsdags!

Idag har jag varit ledig. Jag var hos frisören på förmiddagen idag och gjorde mig fin. Annelie lockade håret med plattången och det blev så fint! Äntligen blev jag lite blondare. 
Sedan hade jag ett par små ärenden på stan. Det tog bara 10min. Effektivt! 

Nu har vi ätit lite lunch och nu sitter vi mest av de sista timmarna. Klockan 17 går planet mot Thailand. Eller först mellanlandar vi i Helsingfors. Sedan till Bangkok och sedan inrikesflyg ner till Krabi. Där ska vi möta upp mamma, pappa, Ingvor, Lasse, Andreas föräldrar och förhoppningsvis Johan och Henka. Om de två nu inte har rest vidare mot Phiphi.

Nu ska jag packa det sista och handbagaget. När jag kommer hem är jag minsann en gift kvinna!


Kommentarer
Postat av: Anna

Nu är det äntligen dags! Vad snygg du blev i håret! Ha en underbar resa nu och njut av varje minut! Vi ses när ni kommer hem! Kram

2011-02-16 @ 13:37:48
Postat av: Anette

Ha en underbar resa!

2011-02-16 @ 14:13:58
URL: http://nettansliv.blogg.se/
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

Åhh guuud va härligt :)!!

2011-03-04 @ 10:01:24
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0