Nya köp


Jag behövde några nya linnen inför Thailandsresan. Denna gång kan jag faktiskt bära fina lite kortare shorts. Förut hade jag bara surfarshorts eller fiskarbyxor.

Men nu har jag hittat två par shorts som verkligen sitter fint. Ett par är vita som jag köpte i somras, då var de alldeles för tighta men nu sitter de perfekt.

Det första är från HM 79:-. Det svarta och det lila HM Logg 69:-. De två sista Cubus två för 149:-
Alla är väldigt fina men favoriterna är de från HM, de är ribbstickade.

 


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Hejsan, på min blogg får du film tips varje dag med dagen trailer, om du vill ha en länkning så kan du tävla genom att ge ett film tips i dagens trailer inlägget, mer info finns på min blogg. :)

Pussar och Kramar

//LadyYasmine

2011-02-11 @ 22:52:21
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0