Smoothie & Funderingar


Gick inget vidare att blogga igår när lusten föll på. Men det kommer här.

Det är inte mycket som händer för tillfället. Vardagarna så som helgerna flyter på som vanligt. Jag längtar så otroligt mycket till Thailand. Så det är bara att hålla i med träningen, även om det inte händer något på viktfronten.

Jag funderar även väldigt mycket på livet nu. Drömmer om livet efter bröllopet. Många tankar i omlopp. Jag tror inte att livet som Fru kommer vara speciellt mycket annorlunda än nu. Men tankar om framtiden innehåller många frågetecken.

Ikväll ska jag ta mig ett par glas vin och mysa ner mig i soffan med mitt hjärta.

Kvällen kommer inte innehålla godis med en sån här goding ska nog slinka ner =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0