No pain, No gain!


Ojoj, vilken träningsvärk jag har idag! 
Igår på mitt lunch-gympass så stod jag och ett par jobbarkompisar och pratade om rumpövningar. Jag visade en övning som vi kör på Friskis. Den är verkligen bra. Men ligger bara på ryggen bredbent och trycker upp rumpan/höften så långt man kan och sedan ner igen. Så vi körde gärnet på den!

På kvällen var jag även på ett Friskispass och även där körde vi stenhårt med rumpan. Så det kanske inte är konstigt att jag har ont idag =)

Dagens frisyr blev en liten rufsig knut på sidan. Jag blev lite inspirerad av Jessica Almenäs i fredagens Let´s Dance. Kan nog bli riktigt snygg till fest om man jobbar upp den lite. Gillas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0