Ångest...



Idag känner jag mig bättre så jag ska gå till jobbet. Äntligen! Usch, jag hatar att vara sjuk. Det är så trist att bara gå hemma. Man flyttar sig från sängen till soffan och tillbaka igen....

Jag gillar att ha rutiner så att jobba mellan 8-17 varje dag är bara skönt. Nu har även träningen fått lida tyvärr. Det gillar jag inte! Jag hoppas inte att vikten har ändrat sig men bara tanken på att jag inte har tränat gör att jag får ångest. Jag vet att jag inte ska ha det men tyvärr är ju tanken väldigt svårt att ändra på.

Idag kan jag nog inte träna men jag ska se hur jag mår i eftermiddag. Imorrn har jag iallafall bokat Afro, och det ska jag minsann gå på!

Det blir att köra stenhårt nu i 5 veckor tills det är dags att åka till Thailand. Jag är riktigt peppad inför det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0