Lite pyssel


Jag har en riktigt bra skänk i källaren. Den slukar det mesta i film, spel och tv-spels väg. Det är frostade glasrutor på den, vilket nu ska göra att man inte ser in så mycket. Men jag tycker iallafall att man ser in så mycket. Jag tyckte att detta gjorde ett rörigt intryck och jag avskyr det. Jag hatar när det är rörigt, det spelar ingen roll om man "nästan" inte ser det.

Så jag gjorde en simpel grej. Jag hade ett par rullar av gammal tapet. Jag satt dubbelhäftandetejp på framsidan av motivet och smack så satte jag bara upp det på insidan av "fönstet".

Jag gjorde likadant med ett gammalt vitrinskåp som nu är linneskåp samt ett badrumsskåp.

Lätt och väldigt smart tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0