Söndagsbestyr



Andreas jobbar natt denna helg och det är så tråkigt. Han sover visserligen ganska tungt men det känns som om jag måste vara extra tyst ändå.

Igår blev det ingen träning. Jag slappade lite extra i sängen tillsammans med melodikrysset istället. Vid 13.30 mötte jag upp Erika och Frida med de små töserna. Vi tog en fika och gick och strosade lite på Hageby. Men Leia ville inte sova och ingen var gladare än jag. Hon var så snäll och skrattade hela tiden. Sedan hjälpte jag Erika när hon skulle handla. Inte lätt med vagn, matkorg, barn, och diverse påsar =)

Idag har jag lagat en massa matlådor, det är skönt att ha i frysen och inte behöva tänka på det i veckorna. I eftermiddag ska jag göra chevapcici och fläskfilégryta.

Nu har faktiskt Andreas gått upp lite tidigare så vi snart ska ta en promenad.
Solen lyser ju så det är bäst att passa på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0