Bilder från helgen



Johan kom med packmoppe.
Sen åkte Andreas och jag skooter =)
Vi spelade lite brännboll (som jag fortfarande har ont efter)
Vi åt kräftor.
Stefan trubadurade och alla sjöng med.
Alla drack en massa gott.
Anna och hennes David kom sent och var väldigt efterlängtade
Johan somnade som vanligt tidigt.
Sandra och jag sjöng Bag in da box.
Vissa breakdansade men inte kunde egentligen =)
Alla flummade och skrattade till långt in på natten.

Tack syrran! De gjorde vi bra.
Vi gör om det nästa år =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Det tycker jag verkligen!! Tack för en supermysig kräftskiva, ser fram emot nästa! Kram Anna

2008-08-21 @ 20:36:05
Postat av: Ellinor

Mums med kräftor:)

2008-08-24 @ 16:50:05
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0