Lördag/Söndag

Igår vaknde jag tidigt. Konstigt, jag brukar vara en riktig sjusovare
men inte denna helg tydligen....
Men jag tog mig en morgonpromenad på ca 1 timme, skönt!
Efter det blev det IKEA och handlade lite nödvändiga och onödiga saker =)
Vi håller på att fixa till baren vid matplatsen så vi behövde köpa socklar till den.
Köpte även denna bokhylla till data/gästrummet.
Bra, för nu kan alla leksaker och pyssel grejor som mina syskonbarn har förvaras i den.



Åhh, vad jag älskar min fina rosa tapet!

Idag vaknade jag lika tidigt så det blev en morgonpromenix idag med.
Annars har vi pysslat med diverse saker här hemma.
Jag har planterat lite blommar både på balkongen och här inne




Eftermiddagen/kvällen spenderades med Anna & David.
Fikade, spelade kort och snackade lite skit.
Alltid lika kul!


(Bild från Kräftskivan)



Kommentarer
Postat av: josefin

ja det var en fin tapet =)

2008-08-31 @ 22:26:22
URL: http://jossansnya.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej!

Ni har sån mysig och fin balkong med alla blommor m.m. Önskar jag också hade en sån.. =(

2008-09-01 @ 22:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0