Rea



Jo, det är ju visst rea nu ute på stan...hihi...
Jag kan inte ta mig ner som jag hade tänkt, tyvärr.

Äh, egentligen är rea inget för mig.
Inga storlekar finns kvar, allt hänger huller om buller, det är trångt, folk blir osams, ja, you name it.
Jag gillar att shoppa mer när det är snyggt och prydligt och nyinkommet.

Iallafall var jag tvungen att gå in på Ellos och kolla rean.
För ett tag sedan bloggade jag om en klänning, jag klickade inte hem den då.
Och tänk vilken tur man kan ha, den var på rea!
Några kronor billigare blev det =)




Kommentarer
Postat av: Jenny

Jäklar vilken snygg klänning, undrar om det finns några kvar, får gå in och titta =)

2008-12-31 @ 18:12:27
URL: http://aikmansgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0