Vad ska jag säga...



Jag orkar inte blogga nu men jag kan säga att julen och min födelsedag var super.

Dagen har jag tillbringat på akuten.
Mitt knä hoppade ur led igår så jag låg och skrek av smärta imorse.
Så vi var tvugna att åka upp. Knät var som en fotboll och helt blått.
De tömde knät på över en deciliter med vätska (läs blod) och röntgade.
Då konstaterade de att jag har en spricka i knät.

Över 6 veckor kommer det ta innan det blir bättre.
Sen väntar sjukgymnastik och rehabilitering...

Känns helt enkelt för j**ligt!
Nu har jag legat i sängen sedan jag kom hem.
Bara att flytta på benet är en stor ansträgning.
För att inte tala om att gå på toaletten...

Jag återkommer när jag känner mig lite mer uppåt.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh stackare! Jag hörde av Johan vad som hänt :(

Trist att jag inte fick med dig i taxin, du ville inte med. Jag kommer o hälsar på nån dag snart.

Kram

2008-12-27 @ 11:37:11
URL: http://shopalot.blogg.se/
Postat av: Syster Yster

Styrkekramar till dig

2008-12-27 @ 16:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0