Tjoho!


Nu sitter jag äntligen vid min nya dator =)
Så skönt att ha en egen igen så vi slipper slåss här hemma...haha
Hittade en skapligt billig på MediaMarkt, men jag ska ju ändå bara ha den att surfa lite.

Känns skönt att dagen har slutat bra.
Hade sååå tråkigt på jobbet idag.
Det ringer nästan ingenting och nästan inga ordrar ramlar in.
Jag kom på mig själv att sitta och surfa en bra stund...
Sen gick jag och hjälpte till i produktionen då blev det drag på det hos brudarna =)

Nä, nu ska jag göra en inpackning och ha det skönt!







Kommentarer
Postat av: Camilla

Hos oss börjar paniken snart... Alla går på semester, det började en ny kille i maj han ska inte ha semester. Alla har gett sitt till honom, vi är 3 st som går v.31 han får vårt också...

Själv har jag fått en massa från en som inte har förklarat alls vad det handlar om

2008-07-16 @ 20:06:09
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0