En vintrig tisdagsmorgon


Humör: Trött.... Kunde inte sova inatt för jag har sådan värk i nacken efter sjukgymnasten.
Gjort: Klätt på mig och gjort mig iordning
Planer: Jobba såklart...Måste fixa ett par saker jag ligger efter med. Träna i em på Friskis, det blir ett medelpass 20.00 eller medelpuls 19.00
Ser på: Skärmen

Lyssnar på: Tystnaden
Läser: Inget
Dricker: Vatten att skölja ner värktabletterna
Äter: Blir omelett till frukost på jobbet
Bästa: Att jag fick ett fint sms inatt av min Kanadensiska vän Pauline som är nere i Australien och jobbar.
Sämsta: De är bara tisdag
Barn: Nej
Väder: Massor av snö =)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej hopp!

Du är utmanad av mig

2008-11-25 @ 19:54:06
URL: http://shopalot.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0