Vilken stressig dag!


Oj oj, vad jag har haft fullt upp hela dagen!

Jag tog faktiskt sovmorgon till kl 10.30.
Sedan var det bara upp, fixa en stadig frulle med äggröra.
Hämtade Anna vid 12.30 så bar det av till Friskis.

Där hade de Halloween-trippel dagen till ära.
Ett pass på 2 timmar! Gah, var skulle detta sluta.
Passet bestod av först gemensam uppvärmning sedan ett stryrke pass,
spinningpass, Kibox pass och sist gemensam gympa och stretch.

Jöss, vad jobbigt det var, men grymt kul!

Vann även ett litet pris =)



Sedan var det bara hem och göra sig iordning snabbt som tusan.
Vi åkte till syrran för att fira lilla Alicia som fyller 8år imorrn.
Var klar på 20min, rekord!

Nu sitter jag i soffan och har det skönt.
Blir läggdags snart, jag ska jobba extra på jobbet imorrn =)
Det blir nog vid 8.00, om jag orkar....



Kommentarer
Postat av: Alicia

Tack snällaste moster & Ante för dom fina presenterna jag fick igår. Idag har jag blivit firad av mamma, pappa & syrran. Vi har hunnit med att vara i skogen och vet du? Jag skolkade från dansen idag...hihi...Puss & Kram från mig.

2008-11-02 @ 17:36:25
Postat av: Anna

Hallo gumman! Vad bra vi var igår! Är lite trött i armarna och benen idag, men igår kväll var det värre. Skönt att det gick över!Ha d bra! Kram Anna

2008-11-02 @ 21:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0