1500:- för en rakning??


 

Vi har sjukt roligt ibland på jobbet.
Grabbarna kom på att de ville att Dicka skulle raka av sig håret.
Han vägrade! Men sedan sa han att det skulle isåfall bli dyrt för oss.
De samlade in pengar av oss alla som ville se.

Efter lunch satte vi honom mitt på golvet i produktionen
och började raka...





Som vi garvade åt detta!!
Ja, ja vi rakade ju av allt efter en stund.
Vi var bara tvugna att ha lite kul först...
Senare satt denna på stämpelautomaten.



Gargamel! Så klockrent!
Så här sjuka saker kan hända på vårt jobb =)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha! Vi gjorde samma sak en gång för länge sen, tror det var nån vadslagning som vi vann och chefen fick raka av sig håret framför alla anställda :)



Förresten är jag inte alls naturlig? Jag gjorde en lista, fick resultatet att jag är en Barbie gjord i plast :( Testa du också

2008-10-26 @ 08:49:09
URL: http://shopalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0