Utmanad

Jag har blivit utmanad av Camilla

KLÄDER
Skor: Höga stövlar eller ballerinas
Sneakers:  Convers
Jeans: Äger knappt inga jeans
T-shirt: Vit eller svart
Underkläder: Bh helsläta utan massa spets

ACCESSOARER
Väska: Min stora beiga från Lindex
Plånbok: En med många fack, för alla clubkort =)
Solglasögon: Billiga köpta på Cypern
Klocka: Stor silvrig sak, jetset. 25 års present

TEKNIK
Tv: 1 platt 40" Samsung och en lite platt i sovrummet
Stereo: Andreas gamla superstereo
Mobiltelefon: Sony Ericsson W810
Mp3: Ipod Classic med rosa skal
Dator: En stationär och min nya Toshiba laptop

BADRUM
Tandkräm: Colgate Karies Kontroll
Tvål: Nivea
Parfym: Dolce Gabbana- Light Blue, Clinique- Happy heart
Medicin: Ipren samt smärtstillande för nacken
Vitamin: C brus, ibland
Huvudvärkstablett: Ipren

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Soda steam - citron
Vin: Vitt eller Rosé
Bröd: Grovt bröd
Glass: Ben & Jerrys Cookie Dough

HEMMA
Säng: En skön en....
Lakan: Färgade som matchar påslakanen
Espressomaskin: Nej
Kylskåp: Ett vitt

FÄRDMEDEL
Bil: Honda Accord
Taxibolag: Åker så sällan taxi men Vikbolands Taxi är alltid trevliga
Cykel: En fin klassisk svart som jag använder varje dag.

ÖVRIGT
Frisörsalong: Hårsaxen hos Marie såklart
Bank: Handelsbanken och IcaBanken

Jag utmanar Ellinor Evelina Maria och alla som vill!






Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

haha man tackar =) får se om jag blir inspirerad att göra den, är inte så förtjust i många såna där listor!



hoppas du får en bra dag!

kram

2008-10-01 @ 11:57:40
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så jätte mycket för kommentaren.. Alltid kul att få lite åsikter om vad folk tycker om bloggen!

Kram Anna

2008-10-01 @ 21:48:58
URL: http://annajigholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0