Dan före doppare dan


Jaha, då vad det julafton imorrn och även min födelsedag!
Att fylla år på självaste julafton är faktiskt kul, även om många tror det är jobbig.
Okej, när jag var liten var det tråkigt just för att jag fick vänta ett helt år innan jag fick skriva en önskelista och få en massa paket som alla andra.
Mamma och pappa har alltid gjort det mycket bra för mig. Absolut inga julklappspapper eller röda snören.
Förmiddagen var alltid min dag med allt vad det innebar.

Nu för tiden tänker jag inte så mycket på det. Vi brukar fira mig på Juldagen, vilket passar mig bra. Då får nära och kära komma hem till mig på födelsedagsfirande.

Nej, slut på babblet. Jag måste ta hand om mina ägg. Jag ska göra ca 40 ägghalvor tills imorgon.
Senare ska jag ner på stan och få mina naglar fina och även handla ett par småsaker till mig själv.

Mys nu såhär dagen innan JULAFTON!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina - Happily Ever After

kram och grattis på födelsedagen i förskott!

god jul också såklart ;)

2009-12-23 @ 21:00:42
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Beauty By Beata

Hoppsan då får jag säga både grattis och god jul =)

2009-12-23 @ 22:43:19
URL: http://beatas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0