Julfest 2009


För ett par helger sedan hade vi julfest med jobbet. Lika kul som vanligt.
Först satt Sandra och jag hemma hos mig, vi fixade iordning oss och tog första cidern 13.30...
Vi begav oss ner till jobbet för lite samling. Tomtefar (en av cheferna) berättade att vi behövde en entrébiljett för att komma in dit vi skuklle.
Så vi gick ut och där står han och delar ut tomtedräkter till alla! Hoppade in i bussen och kvällen började på Norrköpings Dansinstitut. Där vi dansade salsa, och ja, i tomte dräkt.
Sedan gick vi fackeltåg ner till Bomull för en drink. Bussen och och hämtade oss och sedan bar det av till Göta källare i Söderköping. Sen forsatte kvällen på bara Gigantprints vis =)


Vår egen trubadur Mogge


Sandra och jag är söta små nissar


En hel tomtearmé


Körde på lite lösögonfransar, och jag hade roligare än jag ser ut att ha =)


Som här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0