Wasgij?



När jag var liten kunde jag lägga pussel i timmar.
Jag satte ihop dem och tog sönder dem om och om igen.
På högstadiet/gymnasiet började jag och ett par kompisar lägga 1000 bitars.
Hur kul som helst. Vi satt uppe långt in på nätterna.
Så länge har jag tänkt att jag ska köpa mig ett pussel och börja lägga igen.
Såg nu i veckan att det finns pussel-mattor. Man rullar helt enkelt ihop mattan med pusslet på när man inte vill lägga mer. Det står på min önskeista!

Ikväll köpte jag mig ett litet roligt pussel och har precis lagt det.



Du ska alltså inte lägga det på bilden utan vad som händer mittemot.

Låter kanske töntigt, men jag säger avkoppling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0